Sunday, November 11, 2007

Flere turneringssejre + en masse andet guf.

Pokerstars sagen

Så er det tid til endnu en lille blog opdatering herfra. Som mange nok ved har jeg været udsat for en meget grum sag; En sag der har kostet mig 15.000 Benjamins ($) so far. En sick sick sag som jeg ikke vil gå i detaljer med her. Læs lidt om sagen på dette link. Normalt spiller jeg ikke på Pokerstars grundet mangel på EU licens, og dermed skattefrihed. Men da jeg lige havde shippet en sejr i deres daglige 100$ rebuy turnering og en præmie på 21k$ havde jeg derfor en del $ stående på kontoen.

http://ekstrabladet.dk/poker/article350728.ece

Og eftersom JokerStars ikke vil erstattte noget. Så måtte jeg ty til hjælp fra de hjælpsomme mennesker med uniform på. Desværre kunne KFUM`s hovedkontor ikke hjælpe mig.

2 dage efter greb jeg så knoglen ( telefonrøret mener jeg pervert) og ringede ned til politiet hvor jeg fik fat på…. Ja. Chief Wiggum skulle man tro. Man kunne næsten høre en ny æske doughnuts med lyserød glasur blive åbnet og konsumeret i store uhumske bidder. Imens talte jeg med den kære Clancy Wiggum der spurgte mig om diverse ting og sagde at de ville kigge på det og vende tilbage hurtigst muligt. Har ingenting hørt. Utallige ( red: et par stykker) opkald er det også blevet til fra min side for at høre hvad status i sagen er. Dog er det aldrig lykkes mig at få et bedre svar end at de vil vende tilbage til mig. LOL Policeaments. Her står jeg så 3 uger efter med en masse spørgsmålstegn???.

Endnu en sejr i Søndagstour:

Denne gang var det Cryptologic donksne der stod for skud. I en turnering hvor jeg virkelig følte jeg var ovenpå og spillede noget af det bedste jeg kunne, endte jeg med at shippe 1.pladsen til 10.5k£ Pund vel at mærke.

Da vi var 3 tilbage sad jeg tilbage med 2 forskellige type spillere. Donk1 var über stram, og Donk2 var alt for bare weak. På et tidspunkt sidder jeg med CL med den stramme donk lige i hælene på mig, og Donk2 som short. Jeg kunne ikke rigtig stjæle blinds for tit fra Donk2 da han var for nysgerrig. Så jeg måtte folde en del hænder på knappen hvilket ligger imod min natur. Det der så irriterede mig grænseløst var at Donk2 blev holdt i live i over en halv time med hans shortstack da Donk1 gav ham et walk 90 % af tiden. Det forstod jeg slet ikke. Det så ud som om han aldrig havde spillet et endgame i en mtt før. Det lykkedes mig så at komme HU med den stramme donk og grinde ham ned. Dødshugget kommer med min AK mod hans K10 preflop. SHIP IT DONKS.

Cash game:

Jeg er så småt startet med at spille cash game igen. Jeg spiller næsten udelukkende HU 5-10 $. Hvilket er et game man skal have en stor rulle for at spille. Problemet er bare, at jeg grundet tilt problemer ( forhåbentlig et overstået kapitel) tit trækker $ ud til banken. Så jeg har ingen stor online rulle. Den er faktisk i 0 PT. Man kunne også ”bare” grinde sig til en rulle på 2-4 HU men det har jeg ikke tålmodighed til, hvilket snildt kan resultere i man laver dårlige beslutninger da det jo ”bare” er 2-4 HU. Og så er det lige pludselig ikke nemt at grinde sig til en rulle.


Planer i den nære fremtid:

Jeg har netop i dag besluttet mig for at tage den lange rejse til St.Kitts i Caribien. Grunden?

Pokerturnering ved navn CPC og en masse hygge og druk. Buy in til turnering er 6300$ og mange Online Qualifiers så som KipsterDK og DontPanic er med. Så det er super value ;) .

Ellers står den på (mere) afslapning, samt bordtennis et par gange om ugen igen.

Apropos bordtennis skulle jeg jo have haft en match med Martin Wendt.

www.acemag.dk/news/item.asp?id=2705


Datoen var sat og arrangeret, men måtte udskydes da Wendt skulle ombooke flyrejser osv, og det ville komme til at koste en masse penge. Personligt tror jeg bare ikke han tør, men nok om det.

Jeg har ikke fået spillet så meget ( næsten intet) poker siden JokerStars sagen. Dog startede jeg stille og roligt her for et par dage siden med noget cash game og i dag med nogle få søndagsturneringer. Synes spillet kører fint, og det er forhåbentlig kun et spørgsmål om ( kort) tid før jeg kan melde en ny sejr op. Lets hope.

God vind.

Stefan Raffay

1 comment:

Anonymous said...

Fine komplimenter du har til Politiet.