Monday, May 14, 2007

En kort status

Hey all.

Er pt i et meget meget meget meget dybt DOWNSSWING4LIFE!. OMG det er sick.
Dagen efter min mansion 100k$guaranteed 1.plads sagde det plump. Ned med mig i et dybt dybt og ekstremt dunkelt hul og hver gang jeg prøver at kravle op får jeg et styks fisk i fjæset.

Har ikke pokertracker men kan sige at jeg ikke har haft en vindende session siden den 12. April!!! Fy for den lede. Jeg er fra idag og nok nogle måneder frem i tiden en LOWLIMIT GRINDER!!!.. Ligeså svært jeg har med at tage det seriøst, ligeså vigtigt er det nok hvis ikke man skal ende stuck4life.

Mtter har også været en stor sort gøp der bare penetrerer en hårdt og brutalt et sted hvor der ikke helt er plads til en gøp af den størrelse.

Men hej, medens jeg skriver dette har jeg lige haft min 1.vindende session og den lyder hele 600$oppe. OMFG jeg har det dårligt med at spille lowlimit (nl400) men jeg må op på hesten igen hvis det er muligt. Selvom det måske kan være svært at sidde ned efter alle de penetrationer.

Nu er det tid til eksamer snart, og det skal nok blive rigtig sjovt med alle de notater jeg har fået skrevet på 3 år (?) . OMG.

Det eneste lys der er forude er SOMMERFERIE der står på Interrail, samt Metallica koncert

MVH en frustreret
Stefan "The grinder" Raffay

No comments: