Monday, May 28, 2007

Grinding+ lang søndag

Det er blevet tid til en lille update herfra.

Siden sidst har jeg grindet ca 6k$ hjem på 200$ sit and goes på party. Jeg har simpelthen opgiver cash games for en stund, da det jo er rigged :). Det er rart at se nogle sessions der går i plus igen though.

Så blev det søndag og følgende turneringer var på programmet.


Big deal Ongame ( 300+20 $)
Ipoker 100kguaranteed ( 300+20 $)
Sunday warm up på stars ( 200+15$)
100keuro guaranteed på pokersaints ( 200 +0 Euro)
Partys 300k guaranteed ( 200+15$ )
Full tilts 400k$guaranteed (200+16 $ )
og sidst men ikke mindst, Sunday million på stars ( 500+30 $ )

Big deal Ongame ( 300+20 $)
____________________________________________________________________

På 1.level bliver jeg nødt til at ligge KK ned på et 269 flop, da jeg er overbevist om han har AA og min stack er skrympet til 2000 af de oprindelige 2500. En times tid længere inde uden at have spillet en hånd finder jeg 88 og skubber mine 10 BB fra middle for at se BB calle med AK. Floppet siger 2610, mums, men med et A på turn kan jeg stikke en finger i halsen.

Ipoker 100kguaranteed ( 300+20 $)
___________________________________________________________________

Ike meget at sige her, 0 kort, 0 spillede hænder, indtil jeg skubber med AK og bliver kaldt af 77 og taber et race.

Sunday warm up på stars ( 200+15$)
___________________________________________________________________

Nåede faktisk rigtig lang i sunday warm up. Spillede en god omgang poker, og så gik blinds amok samtidig med de kolde kort ankom. Det ender med en placering som 200 ud af 3000 og et lille cash. Blinds er 2500-5000 og jeg skubber mine 45k ind fra middle med Ak, udelukkende for at se instant call af BB med AA.

100k euro guaranteed på pokersaints ( 200 +0 Euro)
___________________________________________________________________
En turnering hvor jeg kom godt fra start. Fik en god pot efter 2 timers tid med nutstraight mod et flush draw og set. Siden fik jeg spillet godt og agg indtil jeg fik et grimt suckout med AK mod AQ i en pæn pot. Med 35 tilbage har jeg 43k og blinds er 1500-3000. Da den kommer til mig i CO med AKs vælger jeg at skubbe hele stacken, BB instant caller og viser QQ. Fair. Men jeg vinder ikke noget coinflip, der ellers havde givet mig top 3 chiplead. AD.

Partys 300k guaranteed ( 200+15$ )
____________________________________________________________________

Kedelig party turnering denne gang, 0 kort, intet skæg, ude på et flip efter 2 timer.

Full tilts 400k$guaranteed (200+16 $ )
____________________________________________________________________

Den sene fulltilt turnering skulle også lige prøves. Det blev ikke en success kan jeg melde op. Med blinds værende 50-100 og med en stack på 1500 åbenskubber jeg knappen med AKs, udelukkende for at se SB og BB går i en fight som selv ikke Thyboe kunne have dramatiseret bedre. De vågner nemlig op med KK og AA. Flot at finde AK der stefan. AK VS AA skulle vise sig at være en stor gøp.

Sunday Million
____________________________________________________________________
OMG. har siddet og skrevet detaljeret, med tanker om mine plays, hans histories osv i 3 timer om denne turnering, og så bliver det slettet. !! ER BARE LØGN.
Gider ikke skrive mere nu.
Spillede godt. bluffede godt. røg som 16/3000 efter AK mod AA.
Mega skuffende. !! PUKE

No comments: