Monday, March 19, 2007

Søndags mttèr = FFS, lige ved og næsten

Natten endte med ca at breake even. Men de store resultater var tæt på, dog manglede skrubbet.

I et par Irish open Sattelitter var jeg dog langt fra og blev aldrig spændende.

Cd Pokers 50kguaranteed blev til en plads lige uden for Final table på et coinflip.

I Ongame netværkets BigDeal med 300 med lå jeg som chipleader det meste af de sidste 2 timer, men ender lige udenfor Final table da mine AK løber ind i KK og dernæst QQ mod AA.

I Partys 300kGuaranteed lå jeg også med i lang tid, i en overgang CL men ender ude på et flip der krøbler mig, og lidt senere ender jeg inde med mine 8 gange BB med AT mod A4 der sutter mig ud på en ca 100. plads. AD AD

Så var der Cryptologics 40k£ Guaranteed hvor det blev til et final table med Average stack. Efter et par hænder ender jeg inde mod en "shortstack" med AQ mod hans AJ der selvfølgelig rammer en J på floppet. Dernæst ryger jeg på endnu en QQ mod AA og en skuffende 8.plads igen igen.

Spillede med en m8 hjemme hos mig og han nåede langt i Fulltilts 750kGuranteed( 37.plads ud af over 1500). med AA til et flush draw på floppet. Det havde ellers givet en gunstig position for ham ( og mine 20 % i ham) til at tage 1.pladsen på 147.000$. Som en stor trøstepræmie vandt han dog tidligere en WSOP Freeroll på Interpoker for deres 40 største rakere( 1.plads 10.000$)

Næste søndag venter der et stort resultat :)

Stefan Raffay

No comments: