Thursday, March 29, 2007

Er uskrubbet vendt?


Jeg har tidligere beskrevet hvordan min roll var faldet drastisk inde på www.mermaidpoker.com og det resterende måtte hives ud for at forsøge at bygge stille og roligt igen. Onsdag aften fik den et "lille" spar bagi. Min m8 Krelle havde 3k$ stående på et pokersite. Aftalte at jeg lige lånte den konto om aftenen, og da det var sengetid havde jeg skudt de 3.000$ op i 22.500$, og derefter ned i 18, og nu er de tilbage på 21.000$. Jeg tog bla. 13.000$ fra den samme fyr i et nl2000HU game. Det føles godt at få en start på en roll på en aften.

Torsdag morgen drager jeg afsted mod Dublin og Irish Open sammen med 2 m8s, Krelle og Daniel. Jeg vil spille i MermaidPoker tøj og der vil formentlig komme updates live fra Krelle som beskrevet i posten under denne.

No comments: