Tuesday, March 20, 2007

Tirsdags mtt sejr- Onsdags uheld

Efter en knap så vellykket dag mht alt andet end pokerrelaterede ting, vælger jeg at tilmelde mig Mansions 100k$ guaranteed samt Inters 12k£ guaranteed mtt.

I Mansion spiller jeg et par timer og uden kort eller noget skrub i det afgørende flip ( AQ mod 77) ender jeg ude midt i feltet tror jeg.

I Inters 12k£ guaranteed med ca 250 med spiller jeg stabilt poker. Stabilt poker kombineret med at jeg er vinder af 2/2 flips samt 1/1 40-60 situation sætter mig på Final table med 3.lead.

På Final Table dominerer jeg bordet, og dobler min stack med raises og reraises preflop. Har godt styr på bordet. Da vi er 5 tilbage er jeg en MEGA heldigpik da jeg sidder i BB med QJ og 150.000 bag mig med blinds 3000-6000. Foldet rundt til en agg spiller i SB med 120.000 bag sig der siger 24.000 vælger jeg at skubbe stakken til midten med hvad jeg vurderer er meget god FE og mulighed for at samle endnu 35.000 til min stack. "Desværre" vælger han at insta calle med KK og floppet sender mig rent ud sagt ud af turnering K 4 2. Turn siger A, og så kommer den søde 10er på river.

3 tilbage med lead vælger jeg at raise knappen til 18.000 med QJ og BB skubber sin 35k stack ind og easy call for mig der rammer mod hans AT.

Jeg var så HU med et 4/1 lead og satte ham konstant under pres med raises. check raises og et par 3 bets. Med blinds stadig værende 3000-6000 siger jeg 16000 på knappen med ATs og får et skub i hovedet på ca 75.000. Call, han vender A3o i hovedet på mig. Desværre siger flop 837 og ingen hjælp til mig på turn eller river.

Ligepludselig er jeg kun i et 280-220 lead da denne hånd opstår. Jeg raiser knappen til 18000 med AKh og får et call. floppet siger kedelige 78J Rainbow. den går check check. Turn siger A. Nu med 2 klør.

Han stikker 6.000 ud.. jeg giver renakke til 33.000 og han skubber efter lidt tid med resterende 150k ca. Jeg går i tænkeboks. Han gør det med et lonely A for at beskytte mod alverdens draw som jeg kunne have givet nakke på. han gør det med JT for at få mig til at folde et lavt es. Jeg vælger at calle og han viser AT og river er blank og jeg tager en mtt sejr til samlingen. Godt nok en lille en af slagsen, men lidt har også ret. 3.500 £

Onsdag spiller jeg så den selvsamme MTT 12k£ Guaranteed og ryger som nr 20 med KK. Virkelig bittert.

Blinds 600-1200. 2 store stacks sidder bag mig. den ene clicker i late den anden caller i CO og jeg skubber stacken på 18.000 til midten for at få det til at ligne jeg er tilfreds med blinds og måske "bare" har AK. den ene folder den anden caller med 99 og flopper en grim grim grim 9er !



Kan i øvrigt informere om at jeg tager til Irland for at spille Irish Open med et par m8s.

No comments: