Tuesday, April 3, 2007

Et par få søndagsturneringer

Det bliver ikke til de store beskrivelser denne gang.

Jeg befinder mig hos en m8 i Aarhus ( Casper Harrestrup) og uden min skærm har jeg ikke plads til mange borde. Så det blev ikke til så mange mttèr denne søndag, men var godt med i samtlige.

På CDpoker dobler jeg i aller første hånd og så ender jeg all in kvarters tid efter med JJ mod 2 der har AT på 2610 bord. I potten ligger der over 12.000 chips med avg værende lidt over 2500. Men river siger A ( ?, WTF) og jeg er ude. Havde ellers været ENORM chipleader der. Ellers blev det til.

17.plads ud af 650 i Mansion 100kguaranteed

100.plads ud af 1907 Stars Warmup 350kguaranteed ( ØV)

3.plads i InterpoKers 40k£ guaranteed
(Taber kæmpe pot med AK mod k8 preflop med 4 mand tilbage, ellers havde jeg været kæmpe chipleader med 3 tilbage, men må senere tage til takke med 3.pladsen)

Så det var en stille og rolig mtt aften på min bærbar i Aarhus denne gang.

Følg med på denne side mht live opdateringer fra Irish open fra på fredag af.

No comments: