Tuesday, April 17, 2007

Poker er et meget grumt spil

Der er ikke så meget at fortælle denne gang. Irish open var ikke en succes, selvom jeg var meget tilfreds med mit spil. Mit loose image og mine mange kæmpe bluffs gav mig på 2.dagen muligheden for at udnytte det hvis jeg fandt nogle hænder. Det var netop tilfældet eftersom jeg endte all in med 190 tilbage ud af 714 med AA i en 3vejs all in på et Jd9d5s flop for 60.000 chips med Average på 30.000. KdQd og J8o var jeg oppe imod og flush drawet formåede selvfølgelig at ramme. Istedet havde jeg siddet rigtig godt idet, men istedet ude med en meget flad fornemmelse. AD!

Søndagen igår var lagt op til mange mtter. Men det hele gik galt. Var godt med til at starte med i et par mtter, lige indtil Internettet gik ned i 45 minutter. Det var bare starten på lort. Blev til 0/9 cashes da setup på setup faldt henover min skærm. Et væld af floppede straights mod højere straights, floppede to par mod højere to par eller low set, KK mod KK og AA, blev der floppet en flush og budt hårdt til river faldt der en 4.farve HVER gang, og det samme med floppede eller turnede sets. Det ville ingen ende tage. Cash game er på den eksakt samme måde for tiden. Jeg har et RIGGED bredbånd !!..

No comments: