Tuesday, April 17, 2007

SKRUB! Vinder af Mansion 100k$guaranteed


Turneringssejr

Tirsdag den 17. april valgte jeg af væmmelse af egen vom at begive mig ned og spille bordtennis for 2.gang på 1 uge ( WTF?). Lang tid siden jeg har spillet mtter på hverdage da min mansion er midlertidig blokeret, og jeg ikke rigtig synes der er nogle andre gode. Nede i kælderen i brøndbyhallen ringede jeg til min ven Daniel Karas kl 20 minutter i 10 og spurgte om han skulle spille mansion. Heldigvis skulle han ikke det, og jeg fik lov til at spille den under navnet Tha_Karas. Da jeg kommer hjem 10 min efter start er jeg klar. Med en portion skrub, og bully spil fik jeg outlasted 600 spillere og kl 04:00 om natten tog jeg sejren hjem.
24k$ på et EU licenseret site. Blev dog kun lidt over 20k$ til mig da den evige samfundssnylter ( læs: Krelle) havde 15% på mig. Den igle kan snart leve af at have procenter i mig i mtter og han skal snart lave et resultat inden jeg ophører samarbejdet;).

Udover denne turneringssejr blev der grindet 8k$ hjem på nl1000 HU på et par timer.

SHIP IT!.

3 comments:

Kristian said...

Fin blog. Tillykke med sejren, det er ikke dårligt med 20k skattefrit. Kan du ikke lave en 'about me', så man kan se hvad du er for en, og hvad du laver?

Stefan Raffay said...

Tak for kommentaren. Har skrevet en lille smule.

Anonymous said...

Ja, formentlig sa det er