Friday, April 27, 2007

Status: Uskrub

Hey folks. Så er det ved at være nogle dage siden jeg har postet, men nu kommer det så.

Dagene siden sidst har ikke været nogen optur, tilgengæld fortsætter stimen med ikke at kunne vinde noget som helst på cash games. I kender det sikkert. Ingen kæmpe draws rammer, man flopper ingen set osv. Jeg havde en meget skæg hånd på part nl2000 SH bord mod en kæmpe fisk( Fandt jeg ud af bagefter, havde ikke spillet ham før) der laver det dårligste call ever og får succes med det alligevel.

Total number of players : 5
Seat 3: serge0071 ( $0 USD )
Seat 1: sRaffay ( $3,092 USD )
Seat 4: Wunder_Kind ( $1,980 USD )
Seat 2: miltosj ( $1,306 USD )
Seat 5: MeTomTom ( $3,251 USD )
Wunder_Kind posts small blind [$10 USD].
MeTomTom posts big blind [$20 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to sRaffay [ 5c 8c ]
sRaffay raises [$60 USD]
serge0071 has left the table.
miltosj raises [$160 USD]
Wunder_Kind folds
MeTomTom folds
sRaffay calls [$100 USD
** Dealing Flop ** [ 4c, 6h, 3c ] Fint flop, denne hånd skal spilles ret agg.

sRaffay checks
miltosj bets [$160 USD]
sRaffay raises [$480 USD] Her raiser jeg ham da han faktisk skal have et overpair eller en hånd som AKc for at spille videre i denne hånd.

miltosj calls [$320 USD]
** Dealing Turn ** [ 3d ]
sRaffay bets [$2,180 USD] Han valgte at calle, og turn er skidt for mig, dog har jeg stadigvæk et stort draw og mange outs hvis han er på overpar. Beslutter at skubbe på ham.

miltosj is all-In [$666 USD]

** Dealing River ** [ 3s ]

AD, igen har jeg misset et kæmpe draw og kan ikke vinde nogen stor
pot på cash game for tiden, forventer at se ham vende en hånd som JJ eller TT nu.
sRaffay shows [ 5c, 8c ]three of a kind, Threes.
miltosj shows [ 8h, 7c ]three of a kind, Threes.

Men istedet vender har 87o? og vinder på 8høj 7 kicker? OMFG. Det er det dårligste spil jeg nogensinde har set. Caller mit Checkraise på floppet med inside straight draw, endda med flush draw på bordet også. Da jeg så skubber turn vælger han at calle resten af sin stack med den samme inside, nu kan han endda være DRAWING DEAD. Han ender med at tage potten ned med 8høj 7 kicker. OMFG.
sRaffay wins $1,514 USD from side pot #1 with three of a kind, Threes.
miltosj wins $2,640 USD from the main pot with three of a kind, Threes with Seven kicker.

LoL DONK:





Ellers har jeg ikke spillet så meget, har ingen roll nogle steder og skal til at bygge op igen på lavere limit. Blev dog 14èr i Mansion 100k$guaranteed igår/nat. Det er bare en lorte placering. Lige inden det bliver sjovt og man bliver spist af med 850 dollaser.

No comments: